.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد. سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در سالن آمفی تئاتر شهدای خوشنام دانشگاه برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : در پی این اتفاقات ، علی محمد شاعری ، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای سرگشاده به وزیر کشور که به سرعت رسانه ای شده است از این اقدام دولت انتقاد کرد ...... آیا رئیس جمهور دستور لغو ورود خودروهای مسافران غیربومی به مازندران را صادر کرد؟ / حذف خبر منع تردد درمحورهای شمالی در پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه‌های کشور / نامه تند رئیس مجمع نمایندگان مازندران به وزیر کشور
شمال نیوز : در پی این اتفاقات ، علی محمد شاعری ، رئیس مجمع نمایندگان مازندران در نامه ای سرگشاده به وزیر کشور که به سرعت رسانه ای شده است از این اقدام دولت انتقاد کرد ......(ادامه)
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم  از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک..... عزم آبی « سمنانی های دولت » به قیمت بدبخت کردن مازندران / آیا مازندران بازهم از سمنان شکست خواهد خورد ؟!
شمال نیوز : احتمالاً مازندران کاری از پیش نخواهد برد و باز هم از سمنان شکست خواهد خورد همانند جدا شدن بخشی از مناطق بالادست چهاردانگه چون فولادمحله یا ماجرای سد فینسک.....(ادامه)
شمال نیوز :  سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با اشاره به طرح هایی از قبیل انتقال آب از خزر و یا دریای عمان به فلات مرکزی کشور، هزینه این انتقال را حداقل ..... هزینه انتقال آب از خزر به فلات ایران چقدر است؟
شمال نیوز : سرپرست مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی وزارت نیرو با اشاره به طرح هایی از قبیل انتقال آب از خزر و یا دریای عمان به فلات مرکزی کشور، هزینه این انتقال را حداقل .....(ادامه)
شمال نیوز :  مهندس محسن نعمتی از اخذ موافقت طرح توسعه نیروگاه نکا به ظرفیت 484 مگاوات خبر داد و افزود: در فاز اول اجرای این طرح که امروز کلنگ آن زده شد، دو واحد گازی 162 مگاواتی جدید 94.2V ورژن 5 ساخت شرکت مپنا با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال طی دو سال احداث و.... کلنگ احداث 2 واحد گازی جدید نیروگاه نکا به زمین زده شد+ تصاویر
شمال نیوز : مهندس محسن نعمتی از اخذ موافقت طرح توسعه نیروگاه نکا به ظرفیت 484 مگاوات خبر داد و افزود: در فاز اول اجرای این طرح که امروز کلنگ آن زده شد، دو واحد گازی 162 مگاواتی جدید 94.2V ورژن 5 ساخت شرکت مپنا با اعتباری بالغ بر 14 هزار میلیارد ریال طی دو سال احداث و....(ادامه)
تعدادی از جنگلبانان و متخصصان حوزه مدیریت جنگل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی ارزیابی آثار شیوه های دهه اخیر مدیریت بر جنگل های شمال کشور، برخی چالش های موجود در مسیر مدیریت جنگل ها و تهدیدهای پیش روی این زیستگاه های مهم را برشمردند و به اشتراک گذاشتند..... نبرد ناتمام جنگلبانان و مجلسی ها برای نجات جنگل / نتیجه جدی نگرفتن مشورت های تخصصی مدیریت جنگل این شده که امروز طرح های هادی روستایی و طرح های تفصیلی شهری منابع طبیعی را تهدید می کنند.... (خبر)
تعدادی از جنگلبانان و متخصصان حوزه مدیریت جنگل پیش از ظهر چهارشنبه با حضور در نشست تخصصی ارزیابی آثار شیوه های دهه اخیر مدیریت بر جنگل های شمال کشور، برخی چالش های موجود در مسیر مدیریت جنگل ها و تهدیدهای پیش روی این زیستگاه های مهم را برشمردند و به اشتراک گذاشتند.....(ادامه)
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود.
.... در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران چه گذشت ؟+ حاشیه ها
شمال نیوز : حسین‌زادگان با اشاره به اینکه باید امید اجتماعی را افزایش دهیم، اضافه کرد: اگر بتوانیم تکریم ارباب رجوع، صیانت از حقوق شهروندی را مورد توجه قرار دهیم، بسیاری از مشکلات حل و فصل می‌شود، در کشور مشکل قوانین نداریم ولی همین مقدار قوانین اگر اجرا شود، رضایت‌مندی ایجاد می شود. ....(ادامه)
شاعری:اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای توسعه روستا‌های شرق مازندران
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه روستایی و مناطق محروم شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه خبر داد.(ادامه)
شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران طی بیانیه خواستار شفافیت آرای 12 نماینده مردم مازندران به طرح تصویب لایحه FATF شده است.(ادامه)
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد..... کدام نمایندگان شمالی پای طرح سئوال از رئیس جمهور را امضا کردند ؟+ اسامی
شمال نیوز : 91 تن از نمایندگان مجلس طرح سوال از رئیس‌جمهور درباره علت افزایش شتابان نرخ ارز، رکود اقتصادی، بیکاری مفرط و تحریم‌های بانکی را امضاء کرده‌اند که نام چند تن از نمایندگان استان هادی شمالی نیز در آن به چشم می‌خورد.....(ادامه)
پیام نماینده مردم شرق مازندران در پی خروج آمریکا از برجام
در پی خروج آمریکا از برجام پیام نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی پیامی صادر کرد.(ادامه)
‏ مناظره شبکه یک سیما با موضوع “تراریخته” با حضور دکتر شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی لغو شد. لغو مناظره تلویزیونی نماینده شرق مازندران درباره محصولات تراریخته
‏ مناظره شبکه یک سیما با موضوع “تراریخته” با حضور دکتر شاعری نماینده شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی لغو شد.(ادامه)
شمال نیوز : عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با بیان اینکه "انگار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرح وظایف خود را نمی‌دانند و از قانون مطلع نیستند"، ادامه داد: «این مسئله، بار مسئولیت امثال ما را زیاد می‌کند، چراکه هم می‌بایست این دوستان را ... « ربیع فلاح » در استانداری مازندران مدیریت منفعلانه ای دارد
شمال نیوز : عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با بیان اینکه "انگار برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرح وظایف خود را نمی‌دانند و از قانون مطلع نیستند"، ادامه داد: «این مسئله، بار مسئولیت امثال ما را زیاد می‌کند، چراکه هم می‌بایست این دوستان را ...(ادامه)
نمایندگان تا ۲ هفته دیگر درباره ماندن یارفتن استاندار نظر می دهند
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: با برگزاری جلسه بعدی مجمع نمایندگان تا دو هفته آینده، نظر مشورتی نمایندگان بر ادامه وضع موجود یا تغییر استاندار اعلام می شود.(ادامه)
شمال نیوز : شاعری افزود: با صحبت‌های که در دولت و با شخص رئیس‌جمهور داشتم ایشان نگاه مثبت و حمایتی به این موضوع دارند لذا باید بر اساس شاخص‌های فنی و زیرساخت‌های ویژه امیرآباد این تصمیم گرفته شود و بر اساس کار کارشناسی منطقه آزاد به تصویب برسد..... مازندران تنها استان مرزی بدون منطقه آزاد / در بین نمایندگان اختلاف افتاد / برخی می گویند فقط شهر من !
شمال نیوز : شاعری افزود: با صحبت‌های که در دولت و با شخص رئیس‌جمهور داشتم ایشان نگاه مثبت و حمایتی به این موضوع دارند لذا باید بر اساس شاخص‌های فنی و زیرساخت‌های ویژه امیرآباد این تصمیم گرفته شود و بر اساس کار کارشناسی منطقه آزاد به تصویب برسد.....(ادامه)
مازندران تنها استان مرزی بدون منطقه آزاد است
عضو مجمع نمایندگان مازندران گفت: 16 استان مرزی داریم و مازندران تنها استانی است که منطقه آزاد ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: اگرچه پرتقال‌های وارداتی از مصر و ترکیه، سفره‌های هفت‌سین را رنگارنگ کرده اما این روند، باغداران مازندران را در شب عید خون به دل کرده است.
پرتقال یخی مصر و ترکیه معضل جدید نوروزی/ دلال ها مشغول کارند
شمال نیوز: اگرچه پرتقال‌های وارداتی از مصر و ترکیه، سفره‌های هفت‌سین را رنگارنگ کرده اما این روند، باغداران مازندران را در شب عید خون به دل کرده است. (ادامه)
گزارش خسارت ۱۱۶۷میلیارد تومانی سرما به باغات شمال روی میز رئیس‌جمهور
باغات شمال کشور در مناطق مرکز و شرق مازندران و غرب گلستان با آسیب‌دیدگی ۹۰درصدی از سرمای اخیر ۱۱۶۷میلیارد تومان خسارت دیدند.(ادامه)
نامه سرگشاده 58 استاد دانشگاه/ با لایحه استراحت جنگل مخالفیم!
پیش‌نویس لایحه‌ی موسوم به استراحت جنگل‌ها که توسط ریاست سازمان حفاظت محیط ‌زیست و جهانگیری معاون اول محترم ریاست جمهوری تقدیم شد، مغایر با ابلاغیه به سران قوا در خصوص سیاست‌های کلی محیط‌زیست است.(ادامه)
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!.... داشتن منطقه آزاد تجاری صنعتی حق مازندران است
شمال نیوز : مگر زنان و مردان این استان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیشترین درصد رای را به دولت یازدهم نداده اند؟ این هست قدر شناسی از این مردم؟!....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم شهرستان های شرق مازندران در مجلس گفت: خشک شدن میانکاله با پسروی آب دریا آغاز شده است و باید با دقت در این زمینه وارد شویم و اجازه ندهیم این تالاب به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.
نگذاریم میانکاله به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود
شمال نیوز: نماینده مردم شهرستان های شرق مازندران در مجلس گفت: خشک شدن میانکاله با پسروی آب دریا آغاز شده است و باید با دقت در این زمینه وارد شویم و اجازه ندهیم این تالاب به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود. (ادامه)
دیدار وبرنامه های دکتر شاعری در این هفته
(ادامه)
شمال نیوز: احمدی‌نژادی‌ها که کینه‌های قدیمی از اصول‌گرایان داشتند، از شکست یاران سابق و دشمنان فعلی‌شان خوشحال‌تر از همیشه اند.
چرا این روزها احمدی‌نژاد از هر کسی خوشحال‌تر است؟
شمال نیوز: احمدی‌نژادی‌ها که کینه‌های قدیمی از اصول‌گرایان داشتند، از شکست یاران سابق و دشمنان فعلی‌شان خوشحال‌تر از همیشه اند. (ادامه)
اعلام حمایت رسمی خانه کشاورز ایران از دکتر شاعری
(ادامه)
تصاویر/ صفحه اول روزنامه‌های یکشنبه
(ادامه)
راهبردهاي توسعه وپیشرفت از زبان دكتر شاعري
(ادامه)
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند.... نوروز 94 ؛ آغاز دور جدید جنب و جوش انتخاباتی در مازندران
شمال نیوز : اکنون که یکسال به دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مانده است، سیاسیون چه اصولگرا وچه اصلاح طلب در استان مازندران ،فعالیتهای انتخاباتی خود را با جدیت اغاز کرده اند تا کرسی های بهارستان را از آن خود کنند....(ادامه)

شمال نیوز: دمدمه‌های غروب بود که صفوف نماز در حیاط تشکیل شد؛ رهبر معظم انقلاب با همان نشاط و صلابت و تبسم شیرین همیشگی وارد شدند و یکی‌یکی با شاعران پیشکسوت سلام و احوال‌پرسی کردند. شعرخوانی 15 شاعر جوان برای نخستین بار/ تذکر رهبر انقلاب به رئیس دفترشان/ شعرخوانی بانوی اوکراینی در مدح ایران (خبر)
شمال نیوز: دمدمه‌های غروب بود که صفوف نماز در حیاط تشکیل شد؛ رهبر معظم انقلاب با همان نشاط و صلابت و تبسم شیرین همیشگی وارد شدند و یکی‌یکی با شاعران پیشکسوت سلام و احوال‌پرسی کردند. (ادامه)
تکلیف بعد از مرگ کسانی که خودکشی می کنند و مساله چشم زدن از زبان دکتر الهی قمشه‌ای
شمال نيوز-دکتر حسین الهی قمشه‌ای در روزنامه آرمان به چند پرسش پاسخ داده است. این پرسش و پاسخ در زیر می خوانید. (ادامه)
چند خاطره خواندنی از شهید مقدم
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.